یکی از مهمترین مسائل مدیریتی هر کارگاه یا شرکت حقوقی، کنترل پرداختیهای مربوط به پرسنل آن شرکت میباشد. ساعت ورود و خروج هر پرسنل، میزان کارکرد ماهانه با احتساب کسر کار و اضافهکار و مرخصیهای هر پرسنل، و محاسبه سهم بیمه و مالیات پرداختی هر پرسنل از جمله عملیات مهمی هستند که در هر ماه باید انجام پذیرند. چنین عملیاتهایی که نیاز به دقت و بررسی مداوم دارد از یک طرف و مکانیزه شدن ارائه لیست و دیسکت بیمه و مالیات مربوط به هر کارگاه طی چند ماه اخیر از طرف دیگر، نیاز هر شخصیت حقوقی را بدون توجه به گستردگی و تعداد پرسنل آن به نرمافزار حقوق و دستمزد ضروری مینماید.
امکانات نرم افزار
قابلیت ارتباط با ساعت های حضور و غیاب و ثبت خودکار کارکردها
ثبت اطلاعات کامل شخصی و پرسنلی مربوط به کارمندان
ثبت حکم و قوانین مربوط به شرکت یا اداره
ثبت قرارداد به صورت ساعتی، قراردادی، رسمی یا شیفتی
مشخص کردن اضافات و کسورات حقوق به صورت پارامتری جهت پرسنل و قابلیت ثبت به تفکیک هر ماه
تعین فرمول اضافه کار، عیدی و سنوات به صورت پارامتری (قابل تغییر توسط کارفرما)
تعیین افراد مشمول بیمه و مراکز کار
تعریف مرکز بیمه و مالیات
تعیین و ثبت ایام تعطیل
تعیین ساعت کاری هر ماه
تعیین الگوی شیفت کاری و اختصاص آن به اشخاص مختلف :
پرداخت و محاسبه وام و مساعده
ثبت و کنترل مرخصی به صورت ساعتی و یا روزانه
محاسبه کارکرد ساعتی و روزانه به صورت جمعی و یا فردی
چاپ حقوق به صورت خودکار بر اساس آخرین حکم و قرارداد
محاسبه مفاصه حساب سنوات، عیدی و مانده مرخصی
اعمال بدهی معوقه
محاسبه مالیات عیدی
امکان صدور سند حسابداری فیش های حقوقی
گزارشات :
تهیه لیست و دیسکت بیمه
تهیه لیست مالیات
تهیه لیست حقوق و دستمزد ماهانه
تهیه لیست و دیسکت بانک
گزارشات مختلف از مرخصی، وام و لیست کلی مالیاتی
امکان صدور و چاپ خودکار فیش های حقوقی کلیه پرسنل به صورت کامل