لطفا مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

پیرامون بخش تبلیغات

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش‌های نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید ، ما در بخش تبلیغات روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده ایم و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنیم. تکنیک‌های تبلیغاتی متفاوت و متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبحث تبلیغات اکنون گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است و به روش های نوینی دست یافته است که ده سال پیش در هیچ کجا سخنی از آنها نبود. یکی از دلایل این پیشرفت و نوآوری در حوزه تبلیغات تکامل و پیشرفت فناوری های مختلف است. اکنون هر جایی که می رویم به طور قطع آثاری از تبلیغات را در آن مکان و موقعیت می بینیم و انواع متفاوتی از آن را تجربه می کنیم. اما آنچه در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار است شناخت مشتریان بالقوه حوزه های مختلف برای استفاده بهینه از هریک از ابزارهای تبلیغاتی مدرن است.


کارهایی که در بخش تبلیغات انجام می شود به شرح زیر است:

1- مشاوره تبلیغاتی

یک مشاور تبلیغاتی است که می تواند با پیاده سازی ایده های خود ، هزینه های مصرف شده در تبلیغات را جهت ایجاد سودآوری شرکت و نه فقط فروش بالا مدیریت و برنامه ریزی کند. مشاوره تبلیغات به دو صورت و در دو سطح ساعتی و پروژه ای صورت می پذیرد.

سطح اول : مشاوره ساعتی و ارائه راهکارها و پیشنهاد های مشخص

در این شیوه مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و فقط در حد ساعات محدود مشاوره فرصت ارائه راهنمائی دارد. به همین دلیل این شیوه معمولاً برای کسب و کارها و شرکت ها و سازمانهایی موثر است که در مرحله راه اندازی هستند یا برای بررسی مشکلات موردی و سطحی شرکت های رو به رشد که دچار مواردی چون کاهش فروش ، از دست رفتن سهم بازار ، سطح پایین آگاهی از برند و عدم اثربخشی و هدر رفتن بودجه تبلیغات هستند ، توصیه می شود. روش ارائه خدمات مشاوره تبلیغات در این سطح بصورت زیر صورت می پذیرد:

1- تهیه و تکمیل فرم خلاصه وضعیت

2- بررسی مقدماتی

3- تشکیل جلسه مشاوره (نوبت اول) - پرسش و پاسخ و تشخیص مسئله

4- تحلیل اطلاعات در اتاق فکر

5- تشکیل جلسه مشاوران (نوبت دوم) - راه حل ها و راهکارها

6- ارائه برنامه

سطح دوم : مشاوره تبلیغات در قالب پروژه

در این شیوه خدمات مشاوره تبلیغات به مدت سه الی شش ماه با مشارکت کارفرما در قالب یک پروژه ارائه می گردد و مشاور نقش توصیه کننده ، برنامه ریز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عمیقی که درون و بیرون شرکت مشتری کسب نموده است برای رفع مشکلات آن شرکت برنامه ریزی نموده و به مدیران آن شرکت در زمینه اجرای آن برنامه توصیه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنامه نظارت می نماید. این شیوه در سطح عمیق تری نسبت به شیوه قبل اجرا شده و برای رفع مشکلات و برنامه های توسعه ای بسیاری از شرکت ها مناسب و نتیجه بخش است. در ابتدای این پروژه ضمن تشکیل جلسات آسیب شناسی و تحقیقات بازار ، در نهایت کمپین تبلیغاتی منحصر به فرد سازمان شما ارائه خواهد گردید و توسط این مجموعه پیاده سازی آن مدیریت و نظارت خواهد شد. پروژه مشاوره تبلیغات در سه فاز اصلی انجام می پذیرد:

فاز اول : تحقیق و پژوهش

تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان

رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی

فاز دوم : طراحی برنامه و کمپین تبلیغاتی

تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان

تدوین کمپین های تبلیغاتی

طراحی پیام

طراحی هویت رسانه ای

يكپارچه سازی ابزارهای تبلیغات

طراحی ترکیب رسانه ها (media mix) برای انتقال پیام

فاز سوم : پیاده سازی و اجرا با نظارت مشاور

پیاده سازی سیستم جامع تبلیغاتی

تشکیل تیم تبلیغات در سازمان

سامان دهی ، سیستم ها ، رسانه ها و فعالیت های تبلیغاتی

تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات

شرکت در جلسات اتاق فکر

تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده

نظارت و ارزیابی مجریان و شرکت های تبلیغاتی در تولید و رسانه

ارزیابی رسانه ای

کمپین تبلیغاتی

به مجموعه عملیات برنامه ریزی شده برای تبلیغ کردن یک موسسه یا کالا های آن را کمپین تبلیغاتی advertising campaign یا کمپین تبلیغاتی می گویند که یکی از مهم ترین عناصر برنده شدن یک برنامه جامع برندینگ است. این برنامه مواردی را که شما برای برنده شدن به آن نیاز دارید تعریف می کند. هر کمپین تبلیغاتی بسته به اوضاع و نوع بازار و مخاطبان تبلیغات ممکن است به روش مخصوص به خود انجام شود. یک نسخه را نمی توان برای همه پیچید. ارزشمندترین منابع (زمان، مردم و پول) همیشه کمیاب ترین منابع هستند. زمانهای کم و محدودی برای استفاده وجود دارد، همچنین به اندازه کافی افراد برای انجام کارها و یا پول کافی برای انجام دادن هر آنچه دوست داشتید انجام بدهید وجود ندارد. مواردی که برای انجام و اجرا در نظر گرفته اید از آنچه شما فکر می کرده اید بیشتر زمان و هزینه می برند. برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی کمک می کند تا این منابع محدود را به طور موثری هدف قرار دهید. کار اصلی یک گروه مشاوره تبلیغاتی در نظر گرفتن احتمالات و طراحی و پیش بینی ساختاری برای واکنش نسبت موارد غیرمنتظره می باشد. بنابراین یک کمپین تبلیغاتی خوب بر اساس داشتن اطلاعات کمی برای اندازه گیری است. شما قبل از اینکه برنامه را شروع کنید باید بدانید می خواهید به کجا و چه عددی برسید.

کمپین تبلیغاتی چگونگی فعالیت های زیر را نشان می دهد:

تجزیه و تحلیل موقعیت کلی

تهیه یک تصویر سریع از سازمان

مرور و شناسایی محصولات

تجزیه و تحلیل مشتریان

برنامه فعلی پیشبرد یا توسعه فروش

تجزیه و تحلیل swot

هدف های بازاریابی

بازار هدف

اهداف و استراتژی های تبلیغات

جایگاه سازی

استراتژی پیام

برنامه ریزی رسانه

تهیه الگوی مراحل اجرایی کمپین

تعیین بودجه تبلیغاتی

جدول زمانبندی مراحل اجرایی

توجه :

تدوین ، طراحی و نگارش یک کمپین تبلیغاتی کاریست که ما بلدیم ، چون بارها و بارها آنرا انجام داده ایم ، می دانیم که چگونه باید مدیریتش کنیم و آنرا به هدف اصلی برسانیم. اگر به آن نیازمند بودید ، می توانیم در مورد آن در یک جلسه حضوری گفتگو کنیم.

اگر نمی خواهید از بخش مشاوره تبلیغاتی استفاده کنید می توانید یکی از راه های تبلیغاتی مجزا و ارائه شده توسط گروه نرم افزاری آرمان را انتخاب کنید.

ارسال گروهی پیامک های تبلیغاتی

تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام

ارسال گروهی کامنت تبلیغاتی

طراحی و ساخت و تولید هدایای تبلیغاتی

تبلیغ در وب سایت های پر بازدید بصورت لینک ، متن ، لوگو و بنر و...


فرم تماس با بخش تبلیغات


نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :